لاپید: کابینه فعلی اسرائیل اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه جهانی را از دست داده است 

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی معتقد است که کابینه فعلی این رژیم اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه بین‌المللی را از دست داده است.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی معتقد است که کابینه فعلی اسرائیل «اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه بین‌المللی و اعتماد سیستم امنیتی، بازار‌ها و نظام‌های اقتصادی را از دست داده است».

یائیر لاپید در جلسه عمومی کنست در جریان بحث درباره طرح عدم اعتماد به کابینه که توسط حزب یش عتید ارائه شد، گفت: دولت (کابینه) فعلی اسرائیل اعتماد اسرائیلی‌ها و اعتماد والدینی که اعضای خانواده‌شان اسیر یا کشته شده‌اند را از دست داده است.

لاپید با بیان اینکه کابینه نتانیاهو اعتماد آمریکایی‌ها و جامعه جهانی، اعتماد سیستم امنیتی و اعتماد بازار‌ها و نظام‌های اقتصادی را از دست داده است، افزود: این اعتماد بر نمی‌گردد و برای همیشه از بین رفته است.

وی ادامه داد: «اسرائیل نیاز به تغییر دارد و موضوع با تشکیل دولت (کابینه) دیگری آغاز می‌شود که بتوان به آن اعتماد کرد.» این در حالی بود که کنست این موضوع را رد کرد.

بنی گانتز، وزیر شورای جنگ اسرائیل و یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل نیز به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، حمله کردند، زیرا او پا را از تشکیلات امنیتی فراتر گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار